37+3 de kontrole gelmiştım nst bagladılar ıkı kez ıkısındede sancı cıktı ama bn sıfır agrı hıssedıyorum dedim bebekte bende ıyı olduğumuz ıcın doktorum eve gondrdı cuma günü tekrar gelmemı soyledı o gun butun anestezi işlemlerınİ falanda hallettım dun tekrar sabah 10 gıbı nst gırdım bu seferde sancı hıc cıkmadı ama bn bırgun oncesınden bel ve aşırı derece adet sancısı gıbı kasık ağrısı yasadım geldgımdede devam edıyordu doktora soyledım alttan muane etmeyı teklıf etti tabı ben ılk doğumumu norml yapıp berbat bır dogum gecırdgım ıcınde çok tedırgın oldum cok korkuyordum alttan muaneden ama bunu ypmak zorunda olduğunu soyledı doktor ıyıkı ypmıs bı baktıkı 4 cm acılmam var hemen senı hazırlasınlar gelıp alicam dedı yoksa rahımn yırtılır bebegı kaybedebılırız dedı neye uğradıgımı şaşırdım acele şekilde işlemlerı hallettik esımle nst cekılıp hemen aldılar ameliyathaneye tabı burda bıraz panık yptım belden ypılan ıgne sınek ısırıgı gbı bısydı anında karıncalanma oldu ıkı kez denedıler uyustummu dye sonra doktorum geldı başlıyoruz dedı tabı acı yok ama dokunuslari hep hısstettım bebegı çıkarırken baya bı bastırma oldu sonrası hızlı gectı zaten oğlumu gtırdıler yanıma öptum kokladım babaya teslım etcz deyıp goturduler cok şükür ıkımızde ıyıyız agrılarım var tabıkı ama zamanla dhada azalacak dye düşünüyorum boylelıkle 9 ayın sonuna gelmıs oldum bende rabbm herkese kolay saglıklı doğumlar nasıp etsın ınşAllh 🥰sormak ıstedıklerınız varsa cevaplayabilırım kızlar