Yasemindemirtas Rasev @Deletedmom434 mucizemizibekliyoruzz ya ben bugün seker yüklemesi yaptırdım. 9 bucukta ilk kanı verdim. Sonra glikozu içtim. Saat 9.35 falandı bana dedi 10 bucukta gel. Evimde yakın hastaneye midem bulandı cok. Eve geldim. Araba bozuldu tam gitcekken. Saat 10.45 te verdim 2. Kanı. 15 dakika gec gitmis oldum :( hemsireye dedim bisey olur mu diye. Bilmem tarzında konustu. :( kafama takıld çok şimdi 😢 15 dakika var arada diye
mucizemizibekliyoruzz Yasemindemirtas bişey olmaz canım ben verirkende 5-10 dakika oynamıştı zaten şekerin varsa vardır çıkar zaten testte. Bebeğine falan bir şey oldu sandım
Yasemindemirtas mucizemizibekliyoruzz yok canım allahıma şükür cok iyi. Orda bütün hemsireler hep bi agızdan cok gec kaldın neden gec kaldın bucukta gelcektin falan dediler bana cok üzüldüm ;(
Nisam2008 Arkadaşlar merhaba perşembe günü banada şeker yükşemesi yapılacak ama etrafımdan çoğu kişinin yaptırmadığını zararlı olduğunu falan duydum,onun yerine kanda verilebiliyormuş.Kafam karıştı benimde acaba yaptırmalımıyım yoksa sadece kan mı vermeliyim?
mucizemizibekliyoruzz Nisam2008 biri bişey sallıyor ortaya sonra yayılıp gidiyor. 1 tabak karpuzda da aynı şeker var. Muzda da aynı şeker var. Hiçbir zararı yok yani merak etmeyin yaptırın. Yaptırmamanız daha tehlikeli
Tulayarel Nisam2008 banada verme diyenler oldu şeker hastalığı çıkıyormuş sonrasında ben yaptırmayı düşünmüyorum yaptırmadığında da bişey olmuyormuş sen en iyisi yaptırma doktor zorlamıyor yaptır diye
svmeybgl Nisam2008 ya lütfen bu testi yapın . Aile geçmişimde Yok, ablamın 3 hamileliğinde çıkmadı , açlık tokluk kan şekerimde sıkıntı olmadı ve zayıf bir insanım bende gebelik şekeri çıktı . Tüm bunlara güvenip yapmasaydım ne olacaktı?
deletedmom6295 Nisam2008 sadece kan vererek şeker olup olmadığını öğrenemezsiniz. ben tip2 diyabet hastasıyım ve bizde şeker yüklemesi değil açlık tokluk bakılıyor. belirli yiyeceklerle gidiliyor hastaneye. açken kan alınıyor yemekleri yiyorsunuz sonra 1. ve 2. saat şekerleri ölçülüyor. mesela benim bugün yapılan açlık tokluk değerlerim 94 112 ve 92 idi. sizce şeker hastası gibi duruyor muyum😀ama gebelik öncesi yapılan yüklememde 1. ve 2. saatim 235 ve 234 tü. böylece şeker hastası olduğum ortaya çıktı gebeliğime de diyetle başladım diyetle devam ediyorum.
mucizemizibekliyoruzz Yasemindemirtas bana bişey dememişlerdi. Ama günlük şeker dozunu aldığınız için tabi tüketmeseniz daha iyi
deletedmom6295 Yasemindemirtas her meyve değil glisemik indeksi yüksek meyveler yasak. internette sayısız glisemik indeks tablosu var biz şeker hastaları o meyvelerden porsiyon aşımı olmadan rahatça yiyebiliyoruz. ortaşama günde 1-2 porsiyon meyve yiyorum ben
Yasemindemirtas Deletedmom434 col sagol canım . Bide ilk saat 133. İkinci saat 129 cıkmıs. 75 lik yükleme yapıldı. Yüksek mi çok
svmeybgl Yasemindemirtas yüksek değil değerleriniz çok güzel . Benim yüksek çıktı mesela şu an diyet ile takipteyim geçmezse insülin başlanacak
deletedmom6295 Tulayarel çok özür diliyorum bu yorumu size yapan nasıl bir cahildir ve bunu birşey biliyormuş gibi insanlara nasıl paylaşabilir aklım almadı şuan elim ayağım titriyor inanın sinirden. şeker yüklemesini bir açsın okusun o söyleyen sivri zekalı arkadaş. şeker yüklemesiyle kimse şeker hastası olmaz. kolaç kolaç börekleri tabak tabak tatlılark yerken olur. aile geçmişinde şeker hastalığı varsa yatkındır beslenme alışkanlıklarj ve stresle beraber şeker hastası olur. eğer ki şekere eğiliminiz varsa bunu tespit etmenin yoludur şeker yüklemesi. minimum zamanda kana karışan maksimum glikozun vücutta tolere edilebilme oranını ortaya koyar. vücutta insülinin görevi hücrelere enerji sağlayan glikozu ve bilimum şeker türevi karbonhidratı hücreye depolamaktır. eğer insülin direnciniz yüksekse yada pankreasınız yeterince insülin salgılamazsa hücreye depolama olması zorlaşır. daha fazla insülin salgılamaya çalışır pankreas. yeterince insülin salgılayamazsa da kandaki şeker oranınız artar bu da yağa dönüşür ve bunun olduğu ilk yer karaciğerinizdir. gözünüzdür böbreklerinizdir damar sisteminizdir. yani bir defada aldığınız 50 gram şeker değildir. bu bir metabolizmal bozukluktur hiçbir şeker yüklemesi de insanalrı şeker hastası yapmaz.
pamuk_anne svmeybgl kesinlikle katılıyorumcbu test yapılmalı. Ben de bugün öğrendim gebelik şekerim olduğunu. Diyet listesi verdiler gerçekten nasıl yapacağım hiç bilmiyorum.
Yasemindemirtas svmeybgl ben 15 dakika geciktirdim. İlk vericegim saati cok morelimi bozuyo canım bu durum