busrademirtas025 Ben 19 haftalık gebeyim. Bebeğimi hafif ve aralıklı şekilde hissediyorum. Bugün göbek deliğinin hemen sağ tarafında birşeyler atıyor sizce hissettiğim atış bebeğe mi ait?
Taricat busrademirtas025 pıt pıt iktirme tarzinda ise bebektir canım haftan da ilerlemiş zaten tam hissetme haftaları :)
Aselinannesi3 busrademirtas025 Çook güzel bir duygu o👼 bende 17 de hissetmiştim ilk. Şimdi ne tarafta hemen çözüyorum. Bazen konuştuğumda dahi tepki veriyor😂 18+5 im bende💗 Eşimde hissetmek için kulağını göbeğime koyuyor neredeyse kafası karnıma girecek gibi😂 O konuşunca hiç oralı olmuyor o gidince başlıyor yine😂😂😂 Cadı kızım👼
Serapppp61 busrademirtas025 ahaha ben 18 haftada hissetmeye başladım ama ilk iki günü karın kuruldamasi sanmıştım hiç bebektir diye düşünmedim. Sonra hiç durmadan kipirdaginca hareket ediyor diye fatkettim. İlk hamilelik cahilligim işte. 🤣
berivanc busrademirtas025 bebektir canım ben bebeğimi daha erken hissettim 2 aylıkken🥰 imkansz ama ilk oğlumda da öyleydi ikinci oğluma gebeyim daha erken hissettim
busrademirtas025 Taricat genelde daha aşağı kısımlarda hissediyordum o yüzden bi türlü emin olamadım ya
Taricat busrademirtas025 ilk kasık bölgesinde hissediliyor aşağılarda 😂 rahim henüz çok yükselmedigi için
busrademirtas025 Serapppp61 ben 16 da hissettim ilk . Bugünde ilk defa eşim denk geldi ne muhteşem duygular dimi yaa 😍😍