Fatmanurtok 9 Eylülde genel anestezi ile sezeryan olucam gaz problemi , ayağa kalkma , yürüyüş , dikiş ağrısı deneyimlerinizi aktarırsanız çok sevinirim 😊
sgok Fatmanurtok ben oldum 1eylülde gaz sancısı sıkıntı ayaga kalkmak bence zor ama şöyle de bir sey var beni üst üste 2 kere actılar o yüzden zorlanıyorum bence
smls19 Fatmanurtok ayy duygulandım sağlıkla gelsin bebeğiniz 3 yıl önce 9 Eylül de oğlumu kucağıma almıştım 🥹 Herşey harika geçsin sizin için inşallah 🙏🏻
Aloneanqel Fatmanurtok canım yanına 2 si 1 arada nescafe bardak ve kettle al 10 tane al en az. Ağrıya sızıya çok iyi geliyor içindeki kafein.
Pelinakcn Fatmanurtok bana da bugün 9 Eylül e gün verdiler anestezi uzmanıyla yarın görüşücem genel anesteziyi siz mi tercih ettiniz yoksa onlar mı ?
Fatmanurtok Pelinakcn Doktorum spinal önerdi ama ben kendim genel anestezi istedim spinal olan kişiler daha sonra yıllar geçse bile bel ağrısı çektiklerini söylüyorlar
Filizdemirbag7 23 Ağustosta genel anestezi ile sezeryan doğum yaptım ben ki ameliyattan çok korkan biriydim ama hiç öyle korktuğum gibi olmadı ameliyattan sonra yapılan ağrı kesiciler hemen ağrınızı kesiyor hiç bir şey hissetmiyorsunuz bile öyle gaz sorunu falan yaşamadım ben baş ağrısı falan da olmadı ilk yürüme olayı da korkulduğu gibi değil hiç ayağa kalkıp bir kaç adımdan sonra açılıyorsunuz yürüdükçe rahatlıyorsunuz bol bol yürüyün ertesine güne hiç bir şeyiniz kalmıyor içinizi rahat tutun sağlıkla kucağınızı alın
Fatmanurtok Filizdemirbag7 İçimi rahatlattınız teşekkür ederim herkes sezeryan konusunda çok olumsuz yorumlar yapıyor 🙏🏼😊 pozitif yaşayanlar da var demekki
Bsraa59 Fatmanurtok benim de 9 eylül 😍 ama benim ikinci olcak. İlkinde hiç sıkıntı yaşamadım 3 günde toparladım çok şükür bakalım 2.nasıl olcak görcez ☺️
Bsraa59 hemsreanne yok mecburiydi. Kızım çok uyuduğu için😂 hareketleri azdı doktor da riske atmadı aldı
Nihan6 Sezeryan sadece lokal yapılıyor sanıyordum, yani belden aşağı uyuşturmuyorlar mı? Sizin tercihiniz mi acaba genel anestezi?
Pelinakcn Fatmanurtok anladım, bakalım bana ne diyecek merak ediyorum. Bi yandan korku var bir yandan bebeğin ilk doğduğu anı görmek istiyorum kararsız kaldım 🤦🏻♀️