eliz3 ben yaşıyorum malesefkiii. Uçakta olur yA öyle oluyor yüksek birbasınc var kulagım da her ikisinde . Su içsem tık tık kapanıyor aşırı rahatsız edici ama Benım 1 yıldır devam ediyor KBB gittim spreyler alerjik haplar kullandım fayda etmiyor. Gitmediğim KBB de kalmadı uzmandan tut profesyonele. Yazdıkları reçete sakız sakız çiğne diyorlar. Rahatsızlığın ismi de ( östaki borusu tıkanıklığı )