Kızlar benim 30. Haftam ile başladı kaşıntım özellikle ayak ve ellerde , Eğer ki koleztaz değilseniz Pumpp olmuş olabilirsiniz , bana pupp teşhisi kondu bir nevi gebelik alerjisi . Ancak geçmesi için hiç bir çözüm yolu yok , Gebe olunmasa kortizonlu serum geçirirdi fakat doktorum izin vermedi , Doğum anına kadar devam edeceğini ve daha sonra kendi kendine geçeceğini söyledi . Şuan da balkonda buz küpü ile oturuyorum , kaşımamaya direniyorum, Allah herkesin yardımcısı olsun 🙏🏻