Zeynepvera
İnsülin kullanan anneler şekerleriniz ne durumda acaba. Beş haftalık hamileyim. Açlık 150-160 tokluk en fazla 250 ye kadar cıkıyor. Hastanede yatıyorum insülin dozu ayarlaması icin henüz başlanmadı dün hep 200 altında cıktıgı icin bugün daha yüksek muhtemelen başlarlar. Sizin sürecleriniz nasıl işledi acaba gelin dertleşelim