Mattam elhamdülillah bende öyle.. gelismeyen 4 gebeligimde de hep dedim ki inna lillahi ve inna ileyhi raciun Rabbim hakkimda hayir olarak diledigin bu ve kimbilir sen beni ne buyuk imtihanlardan koruyorsun. Rabbim nasibimize neyi yazdiysa onu yasayacak onun emanetcisi olacagiz. Duamiz hayirla saglikla evlat sahibi olmak. Rabbim nasib etsin hepimize,amin... Rabbim senden de razı olsun guzel haberlerini bekliyorum yaz lutfen