Zeynepyasa0 Kızlar bu doğum sancısı belden aşağı doğru yayılıyor diye anlatıyorlar belden başlayan ağrı bişi batar gibi mi çünkü sürekli bişi batıyor çıkıyo gibi ama aşağı doğru da iniyo ve ağrıyo
Mucize3370 Zeynepyasa0 eve bel ağrısı oluyor batma falan oluyor sancınizin ne sıklıkta geldiğini kontrol edersen
asli-95 Zeynepyasa0 kasıklarıma iğne batar gibi olduktan sabahına nişanım geldi ve doğum başladı . Belime ılık ılık adet sancısı giriyordu 5 dakikada bir . Gittiğimde 4 cm açıklık vardı.
Zeynepyasa0 Nilssu yaa çünkü çok farklı bı ağrı yani rahatsız ediyor yalancı sancıya benzemiyor tabi ben dakika tutayım bakalım teşekkür ederim
Mucize3370 Zeynepyasa0 1 saatte oluyorsa sonra yarım saate düşer böyle böyle başlıyor doğum benim 3 gebeliğim bu oyuzden sancıların için saate bak canım doğumun yakinmiydi
Mucize3370 Zeynepyasa0 sancin dayanilmayacak gibimi terleme falan varsa ayakta dolaşa bilirsen gezele rahatlama varmi Bi bak yatınca rahatmisin onlara bak
Zeynepyasa0 Mucize3370 şu an değil sadece bazen hızlı bı şekilde batıyor kaburgalarım ağrıyo gibi sonra geciyo dolaştım yattım da geçmedi tam rahatsız edecek kadar artmadı bakalım
Mucize3370 Zeynepyasa0 rica ederim canım Allah Bi avazda doğurmayi nasip etsin inşallah ama dikkat et sancılarını kontrol et leken olabilir böyle kahvemsi gibi
Zeynepyasa0 Mucize3370 kuzumm benim 1 hafta önce iki gün kanamam arkasından nişanim geldi 4 cm açıklık var sancini çek gel dedi ben o gün ertesi gün saniyodum bekle bekle gelmedi bugün ki artık o mu değil mi bakicaz rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
Zeynepyasa0 Mucize3370 yazarım kuzum tabi ama gece o ağrı dindi gibi oldu şu an aynı devam ediyor artmadı henüz
Zeynepyasa0 asli-95 nişanim falan geldi de dünden beri belimin sol tarafından vuran bı batma hissi aşağı kasıklarıma doğru yayılıyor
asli-95 Cansuburhan yalancı sancı da karın taş gibi oluyor sertleşiyor ama herhangi bir ağrı duymuyorsunuz