Kızlar bilen bilir son adet tarihim 9 Temmuz, başta gebelik şübhem vardı sonradan belirtiler de geçince ve ilk silik testten sonra negatif görünce adeti beklemeye başladım. Acilde beta için kan almadılar mecbur randevu alıp bekledim. Neyse bugün gittim anlattım doktora adet düzensizliğim var, önceden de vardı yani süte bağlamıyorum vs diye. Vajinal ultrason yaptı herhangi bir sorun yok adetine de az kalmış dedi. Ama kan tahlili vs istemedi değerlerime bakmak için. Ben ısrar edince istedi kan verdim ama bugün cuma olduğu için pazartesiye çıkacak sonuç. Ama merak ettiğim şey şu, bazen bir sonraki aya atlıyor dedim adetim ve tamam normal bu, her ay adet olmayabilirsin dedi. Ama bu ayki gecikmeyi ben daha önce hiç yaşamadım, bu kadar gecikmedi hiç. Bu durumda olan var mı bana bir akıl verin. Adet olmazsam sağlık ocağına gidip beta testi vericem artık, bir umut randevuyu bekledim o da böyle oldu ..