Adeninannesiii Zey-nepp bizde bugün 38+0 olduk geçen hafta gittiğimde 3250 di. 6 eylülde doğumum var 5 inde son randevumuz merak içerisindeyim bende kilo almısmıdır acaba
Ftmydn Bugün 37+5 kontrolüm vardı henüz doğum kanalına girmemiş yani başı biraz yukardaymış ayrıca göbekli bir bebeğim varmış🙄 Doğal doğum istiyorum fakat haftaya cumaya gün verdi bakacak bu şekilde kilo alırsa sezeryanı konuşmamız gerekebilir dedi..
ilaydaayildiiiz Ftmydn oh maşallah benim de 36+5 de 3200 çıktı normal doğuma engel olur diye endişeliyim de biraz
Zey-nepp Ftmydn oo evet baya varmış daha 2 hafta var alır o baya 😊 olsun hakkında hayirlisi olsun canim sağlıkla evladımızı kavuşalım
Duygunas Ftmydn oğlum 3920 kilo doğmuştu hemen hemen 4 kilo ve norml doğum yaptım 3 dikişle sadece kilo pek sıkıntı olmuyor ya bnce
Ftmydn ilaydaayildiiiz sende muhtemelen önümüzdeki hafta 3500-3600ları görürsün. Evet ne yazık ki bebeğin kilolu olması normal doğum için bir tık düşündürücü çünkü bebeğin çıkışı zor özellikle omuz kısmı zor yani en azından doktorum öyle söyledi. Fakat ebe desteği alıyorum oda bana vücut doğuramayacağı bebeği o kiloya getirmez demişti bilmiyorum cidden diyette yaptım işe yaramadı genetikmiş zaten kilo olayı birazda 🙄 eşim de göbekli bebeğim de göbekli olacakmış🤦🏻♀️🤣 sağlıklarıyla gelsinlerde artık doğum şeklinin bir önemi yok diyorum ne yapayım..
Rapunzelinanasi Ftmydn dün forumda kilolu bebeği normal doğurmayı denediği için bebeğin köprücük kemiği kırılan bir kadının yorumunu okumuştum. Kadının vücudu bebeği nasıl o kiloya getirmiş o zaman? Ebeler de bazen garip oluyor gerçekten 🤷🏻♀️
Busraalpaslan Benimki de 3500 olmuş 37 deyim bende bugün doktora gittim 4 e kadar normal doğum olabilir dedi inşallah öyle olur
Zey-nepp Adeninannesiii sezeryan doğum sanırım:) biz bugün tam 37.2 olduk benimde 5 eylül de randevum var 20 gün sonra ilk defa gidicem çok heyecanliyim ne diyecek acaba doktorumuz kilosunu çok merak ediyorum bende:) 20 gün önce 2.5 kiloyduk 3 olmuşuzdur diye tahmin ediyorum ama bakalim 😇
Adeninannesiii Zey-nepp evet canım isteğe bağlı sezeryan karar verdik doktorumla ben normal doğuma kendimi hazır hissedemedim hiç korkularım vardı. Bence senin bebekte 3 kiloyu geçmiştir tahminimce
Leylaleyy Biz tam 37+0 da gittik dün. 3000 kilo 49 cm boy dedi. 12 eylüle sezeryan günü aldık ama başı baya aşağıda her an hersey olabilir dedi doktorumuz 🙈
Ftmydn Duygunas Bilmiyorum ki bana göre de normal ama sanırım boyum biraz ufak o yüzden de doktorum göze almıyor olabilir🙄 Gece nişanım geldi, henüz sancı yok beklemedeyim dua edin bana da 🙏🏼
Ftmydn Rapunzelinanasi Dün kontrolde doktorum da buna benzer kendi doğumlarından örnek verdi bakalım artık kızım nasıl gelmek isterse öyle diyorum 😊🌸 Hepimiz sağlıkları, sağlığımızla kucaklarımıza alalım🙏🏼
BusraAltiok Biz de 38 +0 olduk 1 inde kontrole gitmiştik şimdilik beklemedeyiz herhangi bir belirti yok nst kontrol devam