Ormanmeyvelii Sancı olmadan açılma olur mu? Sezeryan sırasında bebeğin suyunu ne yapıyorlar normal doğumda dışarı akıp gidiyor peki yatarken o su nereye gidiyor?
ipekveatlas Ormanmeyvelii hüüüppğğ diye çekiyolar aletle videoda izlemiştim😂🫠 sancı olmadan açıklık olabilir ama en fazla 3cm olur bence gerisi sancısız olacak iş değilll
suscarparimm Ormanmeyvelii Sezeryan sırasında bebeğin suyunu ne yapıyorlar normal doğumda dışarı akıp gidiyor peki yatarken o su nereye gidiyor? Leğene doldurup serum olarak geri takıyolar 😂
aylinpalaa Ormanmeyvelii 2.soruya cevabım bende sezaryen oldum biliyosun bi damla suyum kalmamıştı boşaltmaya kalmadı hiç🙃
Ormanmeyvelii ipekveatlas Aaa çok değişik😂 teşekkür ederim canım bu soruların cevabını öğrenmesem uyuyamazdımm