Selam arkadaşlar 2 gün önce oğlumda yarık küçük dil ayrığı olduğunu fark ettim bugün özel bir doktor bulduk gittik en hafifi olduğunu söyledi 2 aylıkken plastik cerrahi doktoruna götürmemizi söyledi 4 dikişlik bir amelyat olur dedi beni malesef emmiyor sağıp veriyorum yetmeyince mecburen mama takviyesi ama burnundan kusuyor böyle olan var mı etrafında sonradan bi sıkıntı çıktı mı konuşmasında sorun olan oldu mu kafama çok taktımm