Ayseguldur Kızlar perşembe sabah dogum yaptım genel anestezi ile ve inanılmaz derecede ağrım var bugün eve geldim ve ağrı resmen 2ye katlandı oturup kalkamiyorumne önerirsiniz,
uraz_ve_annesi- Ayseguldur bol bol yürü yattıkça kalkmak daha zor oluyor 10 gün kadar sürdü benimde şimdi 17. Gündeyim hiç olmamış gibiyim hepsi geçiyor 🌸
1236_35 Geçer canım benimde öyleydi kırk çıkana kadar oturup kalkmaya ağrı oluyordu özellikle geceleri oturup agliyodum bı anda kesildi gitti herkesin iyileşme süresi farklıdır geçmiş olsun 🙏🙏