haklisinesracim Kuzey20_ bence hastaneye git ben de dün doğum yaptım evde bekledim ama bir anda suyum sızmaya başladı ve sancı çok arttı hastaneye zor yetiştik diyebilirim
Snglhfs Sancı gdınce yuru mutlaka oturma sancı glince otur cömelme hareketi yap sancı gdınce mutlaka bn byle ckmiştim sancımı
Kuzey20_ Zeynepyasa0 Snglhfs İkinci gebeliğim ilkimde acemiydim erken gitmiştim 5 6 dk da bir 28 29 saniye sürüyor kasıklarıma çömeliyorum geldiğinde nefes alıp veriyorum şimdi bi duş aldım karnıöa belime tuttum
Ormanmeyvelii Kuzey20_ Bana günde 3 kez geliyor 10 dakika falan sürüyor geldiğinde mide bulantım da oluyor
Zeynepyasa0 Kuzey20_ rabbim kurtarsın inşallah bana 1 saattir kısa süreli belime bişi saplanır gibi saplanıyor baya rahatsız ediyor ve kasiklara doğru iniyor garip bı ağrı yanı ilk olduğundan anlamıyorum da
Kuzey20_ Zeynepyasa0 sizide inşallah kaç haftalksnz ben 38 kasılma sayar uygulama var bendr onla takip ediyorum. İlk oğlumdafa böyle oldu 12 gibi başlamıştı sabah kadar uyuyamaştm sabah 6 gibi şiddetlenmişti buda öyle olacak sanırım
Zeynepyasa0 Kuzey20_ 38 +1 olduk bizde bugün bakalım bizim süreç nasıl ilerliycek heyecan ve korkuyla bekliyorum
hayirlisi06 haklisinesracim kaçını doğum hikayeniz nedir bende evde biraz beklemekle isterim ama Hastane de uzak korkuyorum
Kuzey20_ haklisinesracim devlette açılma olmayınca yatırmıyor lanet kartal hastanesi gecen acile gitmiştim kadın 41 haftalkn3 cö açık var sancı çekiyor acile yürüyordu yatış vermemişler 5 cm olması lazımmmış boşuma git gelde yapmak istemiyorum ama korkuyorumda
Kuzey20_ Ormanmeyvelii yok evdeyim daha sıklaşıypr ama sanki eşimi kaldırcam şimdi son bir kes daha duşa gireyim şiddetlenmeye başladı
Kuzey20_ Ormanmeyvelii gidiyorum inşallah son gidişim olur geri gelmem çekmek istemiyorum bı acıyı daha fazla 😢😢
Aysef27 Kuzey20_ canim oyle bi dua etmissinki beddua eder gibi 😂 rabbim evine bebeginle saglikli sihatli donmeni nasip etsin insallah dogumunun kolay gecmesini nasip etsin
Deemetibostnci Darısı başıma gelsin artık sancılar açılma lar rabbim sağlıkla Bi avazda versin kucağına
Deemetibostnci Kuzey20_ oh çok sevindim bende yazmak istiyorum artık dogurdum diye güle güle sağlıkla büyüt