OglsunnAnnesi rabbim eşinle kavuşmanı ve bebeğinizle musmutlu yaşamayı nasip etsin⚘⚘3 ay oldu eşim asker ve işi nedeni ile ayrıyız ve doğumda da olmayacak doğumdan sonra gelir mi o bile belli değil .kahroluyorum çok özlüyorum biraz olsun arasın benimle konuşsun istiyorum ilgi ve desteğine ihtiyacım var ama bana bunu çok görüyorlar yapacak birşey yok sadece kızıma odaklandım ve bu sıkıntıları aşmak için dua ediyorum