Bende gecen perşembe yaptırdım 37+6 da bebek artık gelişimi tamamladı geçen hafta nst de sancı çıkmıştı bu hafta da hafif sancılar çıktı doğuma karar vermek için çatı muayenesi yaptı oldukça çabuk yaptı ama ilk ve sonmus gibi gelmedi normale elverişli dedi bebek 3500 kilo sadece kanala inip doğumun başlaması gerek sezeryan olacaksan ama yapmıyorlar bu muayeneyi hiç 👍