Kızlar 38+5im sancım var diye nst çektirmeye gitmiştim sancı çıkmadı ebe açıklık muayenesi yaptı 1 cm dedi ama sanırım uyardı mı ne olduysa eve geldikten sonra kanamam başladı bu sefer kendi takipli olduğum özel hastaneye geldim hala açıklık 1 cm ama sancılar çıkmaya başladı bi kaç yerde 80 100 gören düzensiz
evde çekmemi istedi doktorum dayanamayınca gel dedi ne zaman gerçekleşir doğum acaba sizce