Kızlar son nst’mde bebeğimin kalp atışları 110/180 gösteriyordu hafta olarak 36+4üz. Aranız da hemşire olan varsa beni aydınlata bilir mi?
Hemşire burnuma hava takarak yorgun musun dedi bende hava sıcak haliyle yoruluyorum dedim ha tamam ondandır dedi sorun mu var dediğim de, yo hayır normal dedi ama internette 180 kalp atışı hafif taşikardi diyor hatta cihaz bir kaç defa öttü yükseldiği için doktoruma götürdüm oda normal dedi ama tatmin olamadım tekrar sizlere sormak istedim..