ZmrdAslnl Merhaba kizlar hamilelikde wiwkinlik korkukumudur?esasende sonuncu aylarda☹️Benjm dogumuma 2hafta var ve ayaklarim wiwmiw bizda agriyor doguma ziyani varmi acaba?kimelr boyle?🙏🏼🙄🙄
Esa Ödem oluyor benimde ayaklarım çok şişmişti doğumdan bikac gün sonra geçmişti doğumda sorun olmuyor hemşire tuzlu yeme demişti
Aras Esa yahu bende ayak kelimesine gelene kadar wiwkiw wiwik nedir diyorum cnm yaaa 😂😂😂 normaldir canım Doğuma engel olmaz tabiki ben 33. Haftamdayım ayaklarım şişmiş 🤷🏻♀️