Bu sabah kontrol için doktora geldiğimde doktor nst de sancılarımın olduğunu söyledi ama ben hiç bi şekilde hissetmediğimi söyledim , bugün alabiliriz bebek hazır dedi , hayır beklemek istiyorum çok erken daha deyip eve gittim fakat öğlen tekrar gelip nst ye girmemi istedi , öğlen çantamızla ve hazırlıklı bi şekilde geldik ve yine sancılar çıktı nst de. Doktor bebeğin kalp atışının yavaşladığını söyleyince mecburen doğuma alındım ve spinal sezaryen ile kızımı kucağıma aldım 🥰 Allah tüm hamilelere.i ve hamile kalmayı isteyenlere bu duyguyu nasip etsin inşallah 🙏