55 liyola hamile kaldım şuan 35.haftadayım ve 68 kiloyum. Önemli olan bebeğimin sağlığo diye düşünüyorum. Yani bende hayatımın hiçbir döneminde bukadar kilo almadım ama l doğumdan sonra veririm diye düşünüyorum. Akşamları plates falan yaparım. Ki hiç yemekten kısmadım, kısmıcamda. Sonra bebeğin gelişimini etkiler falan.ama avantajı boyum uzun olduğundan ve iç karnım büyük olduğu için çok belli olmuyor karnım ve aldığım kilolar. Lütfen sizde bunu takmayın hanımlar. Hamileyim tabiki kilo alacağız. Önemli olan bebeğimizin sağlığı. Sonrasında diyatistenle, plates le yada evde yapılan egzersizlerle verilir kilolar diye düşünüyorum 🙂