1avuctoprak
böyle bir probleminiz varsa doktorunuza görünün olur mu. Çok sıkıntılı bir durum. Evham yaptırmak istemem ama yakınen arkadaşım bebeğini kaybetti bu sebeple. 😞
Tabi protein kaçağı yüksek ödem ve yüksek tansiyon hepsi aynı anda seyrediyordu. Herkeste aynı durum oluyor mu bilmiyorum.