Merhabalar bugün itibariyle 37+1 olduk, bazen sanki karnım boş gibi gerginliğim gidiyor hani sanki bebeğim sırtıma kaçmış da karnım rahatlamış gibi. Hareketleri de biraz azaldı, normal şartlarda hareketlerinin azalmasının normal olduğunu biliyorum ama bunu da böyle hissediyor olunca endişemin önüne geçemedim🙄 bebek kanala girince anne rahatlar midesi filan dedikleri bu mudur böyle bir rahatlama mı? Çünkü bebeği kanalda olan annelerin tarif ettiği gibi bir baskı veya sürekli tuvalete çıkma durumum da yok, yürüyüşüm de zor değil. İlk hamileliğim olduğundan da hiç anlamıyorum 🤷🏻♀️ bu normal mi bebeğim kanala mı girdi de böyle hissediyorum yoksa koca bebek nereye gidiyor bazen😂