Mutlukalp Nasıl geçiyo günler kızlar bizde arada enerji yüksek arada halsiz bitkin baş ağrılı 🙄 Az kaldı neyse ki kavuşmaya😊
eCeCik Mutlukalp evet benimde habire başım ağrıyor halsizim falan 😒 artık doğsa sağlıkla bebeklerimiz 🤦🏼♀️
Haticemustafa Mutlukalp halsizlik aman aman yokda fazla yuruyemiyorum cok cabuk yoruluyorum ama mecbur yurumem lazim artk safak 29 zaman az kaldi 😊😊
umranozby Mutlukalp 35+2 den selam 🤰🏻hazırlıklara devam bu hafta çanta hazırlanıp koyulacak 😂 annem geliyor büyük temizlik yapacağız 🙊 bel ağrısı çok oluyor biraz iş yapım gece kötü oluyorum 😥
BraAkayBulut Mutlukalp 36+1 hafta olduk bizde alttan ağrılarım artmaya başladın aşağı indi artık sanırım bebeklerinizin kiloları nasıl canlar normal doğum düşünüyorum bende eğer uygunsa henü çatı muayenesi olmadım
Emrenil86 Artık çok ağırlaştım, kolumu kaldıracak halim yok 😔 pazartesi muayene gidicem 36 olmuş olucam Allah’ın izniyle çatımı çok beğenmedi dr bebeğimin de başı önde gidiyor. Yine bi çatı muayenesi yapacak olmazsa sezeryan için tarih belirleriz dedi. Ağrılarım da sıklaştı heyecan korku endişe hepsi zirvede 😂😂
Elcnerdgn Bel ağrılarım arttı😒 bas ağrıları oluyor halsizlik hep var haftaya Doğum bekliyoruz artık ☺️
Tugceonel Asiri dereceede sert karnim bazen agzimdan cikicak bu cocuk heralde diyorum 😊 Allahtan az kaldi
Mutlukalp umranozby Benimde yorulunca belim değil de çatı ağrım çok yatakta sağ sola dönerken işkence 🤦🏻♀️
Haticemustafa Mutlukalp bendede ara ara oluyor o agri yarn kontrolum var soylicem doktora muhtemelen ayni konudandır saglikla gelsinler kuzular 😊
BraAkayBulut Mutlukalp 33 haftalıkken ki kilosunu hatırlıyor musun canım bende 36 oldum bu hafta gitçem inşallah 33 de 2400 gram 48 cm di
rileyss 35+5 ve hala çalışıyorum :D genel olarak bir şikayetim yok sadece gece derin uyku uyumayı unuttum :(