Mucizemele
Kaput suksedenum deniyor , bunun meydana geldıgı bebeklerde sarılık daha inatcı oluyor . Sık sık emzirin uyandırıp emzirin saat başı , ve süt 3 saatte 40 50 cc gelmıyorsa mama verin ilk 1 hafta 10 gün önemli zaten bu süreyi böyle geçirin atlatmıs olursunuz zaten . Gecmıs olsun . Kafanıza takmayın ama dedıgım gibi saatlık besleme ve mama takviyesi yapın bir arkadaşımın bebeğinde vardı en baştan biliyordu sararacagını oda benım gibi yenidoğan yoğun bakım hemşiresi , dikkat etti bunlara hiç bir sıkıntı olmadı