selimsmomm Selamlar, doktorunuz coraspin kullanmayı kaçıncı haftada bıraktırdı? Bırakılmasında herhangi bi sakınca var mıdır ?
Eliferimm selimsmomm 35+2 yim dün kontrolüm vardı doktorum coraspini keselim artık 38+6 da bebeği alalım dedi. Bende bişi olur mu diye sordum olmaz bu kez de ani bi kanaman olursa durduramayız dedi. Ayriyeten oksapar iğnede kullanıyorum ona devam et doğuma kadar dedi.
Mehtapkz Adaryona coraspin kan sulandirici oldgu icin dogm sirasinda asiri kanama olmamamis icin canm
melekortac @Adaryona doğum esnasında kanama olmaması için, mesela ben diş çektirdim 1 ay önce. Doktorum diş çektirmen için kan sulandırıcıyı kesmen lazım yoksa kanaman çok olur tehlikeli demişti. Bende 1 hafta kullanmadım, şükür birşey olmamıştı bebeğime
Adaryona melekortac ben 31 haftalığım bebeğimde gelişim geriliği olduğu için kullanmaya başladım ve kansızlığım var kullanmasam mı acaba