Eminebolat0188 Bayanlar erkek çocuk güzellik verir diyorlar. Kız çirkinlik. Sizce bunun doğrusu nedir?
ikikedi-birbebek Eminebolat0188 Aslında alakası yok ama bı bakıma iyi 😂 Anne adayı güzel ki kizida onun güzelliğini almış 😂 iyi yönden bakmak lazım 😂
Avcib Eminebolat0188 kaç yaşındasınız ya hala ayrit edemiyor musunuz çok saçma sorular doğruluğunu birde merak ediyorsunuz
Yagmurrr98 Eminebolat0188 Kızım olucak yüzüm hiç olmadığı kadar pürüzsuz ve güzel okadar cilt bakımı ve ürün bunu sağlayamadı alakasız bi fikir 🙂
Kubra_miray_szr Kızım vardı yuzum aşırı güzelleşti Oğlum olacak yüzdüm berbat olmus sanki yaşlanmışım 😁😁demekki alakası yokmuş
izobellaaa-_- Kubra_miray_szr ay bende erkek bebeğim aşırı bi çirkinleştim sanki yaşlandım sim siyah kaşım falan döküldü sarardı🥹
NM_mom Kızım olucak her gören güzelliğini almamış, güzelleşmişsin diyor. Yüzüm gerçekten canlı duruyor içtiğim sulardan heralde😅
Kubra_miray_szr izobellaaa-_- 🤗🤗🤗bende öyleyim ama çok şükür doğuma 4 gün kaldı inşallah eski guzel yuzum gelir 😁😁doğumdan sonra geçer dediler