İyi geceler kızlar bugün 35+1 dik kontrolum vardı önce nstye bağlandım ağrı sancı çıkmadı. Doktorum muayenede makat geliş olduğunu söyledi zaten ben de biliyorum başı sağ üst tarafta sürekli mideme baskı yapıyor 2700 olmuş kilosu gayet iyi gidiyor dedi. Tüp bebek olduğu için coraspin ve oksapar kullanıyordum coraspini kes artık dedi. Bebeğin pek döneceğini sanmıyorum birde tüp bebekleri ben riske atmayıp 38 39 arası alıyorum dedi. 28 Eylül 38+6 da alalım dedi 15inde gel kesinleştirelim son randevun olsun dedi. Şimdii gittiğimde sorduğunda ben spinal mi istesem genel anestezi mi bilemedim siz ne düşünüyorsunuz hangisi iyi olur.