Papatya_2 Benimkide ayni 38+1 olduk sezeryan gunude vermedi persembe gel dedi duruma gore degerlendirecekmis insallh saglikla gelir bebislerimiz
Arya-12 MinnieMouse banada dua edermisin benimde 3 hafta geride ciğer geliştirici yaptılar 2 gün inşallah doğsa küveze girmez
MinnieMouse Arya-12 inşallah sağ salim kavuşursun bebişine canım. Küvözde kalsa bile bu kötü bir şey değil onu düşünme. Ben sadece bebeğim sağlıklı olsun iyi olsun diye dua etmiştim.