Herkese Selam güzel Anneler ve bugün su postu yazdırmayı nasip eden Rabbime şükürler olsun 😍❤️ Dün bir post açmıştım su sızması diye gerçekten de öyleymis salı günü kontrolümüz vardı ve herşey yolunda gözüküyor du ancak 2 gündür dikkat çeken su sizmalari oldukca tedirgin etti post ta açmıştım bir çok annemiz su olabilecegi yönündeydi. Bende gece kasılma takibi yaptım aslında normal gözüküyor du sabah Dr a giderim düşüncesi ile kendimi dinlemek istedim. Hem kendi Dr um olsun hemde direk suni sancı ya baglamasinlar istedim. Sabah güzelce kalktık hazırlandık kahvaltımızı yaptık hiç ağrı sızı yok su sızması hafifte olsa vardı. Velhasıli kelam hastane ye geldik Dr a suyum gelmiş olabilir diyorum ama açıkçası önce çok inanmadı salı günü baktığı için ultrason da baktı ve gerçekten de suyunun azaldığını gördü direk yatış verdi suni sancı ya bağlandık su tehlikeli olabilir enfeksiyon riski var diye direk aldık normalde çıkan snacim bile çıkmadı ama tam açılma başladı vs derken bebeğimin kalp atışları düştü suni sancı ya tepki veriyor stres yapıyor du suni sancı yi kestik sakinleştirici verdik vs derken sancılarım tuttu tekrar ancak bebeğim sncinarttikca strese giriyordu Dr um geldi ve kordon dolanmış olabilir suni sancı ya tepki veriyor ve strese giriyor sezaryen dedi evet normal çok istiyordum ancak bebeğimin sağlığı herşeyden önemli benim için direk kabul ettik kalolp atışlarını görüyordum. Direk hic zaman kaybetmeden ameliyathaneye girdik spinal anestezi ateşim ne olursa olsun Nur yüzlümü ve sağlıklı olduğunu duymak görmek istedim. Ve çok değil 16.05 de başladık Elhamdülillah alemlerin rabbine şükürler olsun ki 16.12 de bebeğimin ağlama sesini duydum ve herşey yolundaydı gerçekten kordon sıkıştırmış bebegimi ve kanala girmesini engellemiş. iyi ki de beklemeden direk sezaryene geçmişiz onun mis kokusunu aldıktan sonra her şey geçiyor. Açık söylemek gerekirse Sezeryan zor anestezi geçtikten sonra ağrılar fazla vuruyor. Şuan hareket etmekte zorlanıyorum ama elhamdülillah şuan konumda sağlıklı kilomuz düşük ama olsun inşallah çabuk toparlanacagiz. Rabbim herkesin hayırla sağlıkla kucagina almayı nasip etsin anne olmak isteyen güzel yüreklerede tez zamanda hayırla nasip etsin inşallah ❤️ her şeyin bir zamanı var gerçekten Sabredin şükredin dua edin ❤️ Rabbimize güvenin hiç birşey sebepsiz yere değil. Her şeyin vakti zamanı var. Ve bebeğiniz için hiç bir belirti yi es geçmeyin muhakkak değerlendirin. Uzun oldu kusura bakmayın aklınız atakilan birşey var sa cevaplayabilirim zmna buldukça. Ama naçizane tavsiyem kesinlikle oluyorsa normal doğum yapın her anlamda çok dah sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Oldukça zor bir süreç sezaryen herkese hayırlı geceler dilerim….