Nus_12 yok değil. Normalmiş. Ben de doğum başlayacak heralde diyordum, korkmuştum. Yani üç haftadır böyle devam yani. Dünden beri ara ara benim üst bacaklarıma falan ağrı yapmaya başladı. Dün doktora da dedim her an çıkacak gibi hissediyorum ben dedim. Normal büyüyor o yüzden baskı yapıyor dedi. Gün geçtikçe daha zorlanmaya başladım.