Seval3562 emmeye devam edebilir aslında 2 çocuğunda. Tandem emzirme yapabilirsin bile hatta. Daha küçük ne güzelde emiyor bırakma, doktoruna da danış tabi. Ben 17 aylıktı oğlum hamile kaldım. Ama 22-24 aylıkken bırakırım diyordum zaten okula göndermek istediğim için, öylede yaptım fakat doktorum emzirmemde sorun olmadığını söylemişti.