Asiyearslan ilk doğumum spinal 10 Eylül de yine aynısı iğneyi hissetmiyorsun bile sadece çekiştirme hissediyorsun bebek çıkarken başka da his acı hiç bişi yok ve çok rahat edersin spinal de hiç korkma onlarada inanma alakasız şeyler çok rahat bir doğumum oldu benim Allahın iznıyle yine aynısı olur inşallah