meyraben icini ferah tut canım benmde 5+3 te kese gorundu 6 haftalıkken bebek gorunmemisti ama doktorlar olumsuz konusmadı 1 hafta sonra cagırdılar hatta lekelenmem wardı ona ragmen bebegimi kaybetcem die dusunmedim 7 haftalıkken gittim hem bebegi hemde kalp atısını duyduk herkeste aynı olcak die bisey yok kimi erken goruo duyuo kmide 8. 9. Haftada kalp atısını duynlar war dıs gebelik olsaydı kese rahimde degil tuplerde olurdu doktorda o zaman bekletmez hmen alırdı cunku dıs gebelik cok tehlkeli bisey kotu dusunme iyi dusun iyi olsun hep olumlu dusun insallah saglıklı ilerler kucagına alırsın cnm 😊 ilk betama baktırdıgım zaman 83.6 ydı doktor 2 gun sonra 1500 we ustu olursa saglıklı demisti ama ben onu dinlemedim ilk o zaman olumsuz konustu doktorum sonra 2 defa 2 gun arayla beta werdim baktı duzenli artıs war tmm wermene gerek yok 10 gun snra gel demisti