Huriye1996 LamiyaMahmud yüzüstü hariç nasıl rahatsa öyle. Düz yatınca midem yanıyor o yüzden uzun sürmüyor o şekilde.
Gzmslmz LamiyaMahmud valla nasil uyursam uyuyayim bi uyaniyorum sirt ustu bi uyanıyorum yuzustuyum 😂 28. Haftadayim zaten ozellikle sola yatayim tribine giremedim zaten uyuyamamalarim baslamis hazir uyumuşum mis gibi🥲
Sare_benan suscarparimm Haftaya kadar dimi doğru anladım nasıl rahat yattın peki dönerken bile karnımın üzerine gelince canım acıyo
eminegulbalci suscarparimm 20e kadar sağ sol sırtı üstü hangisinde rahat ediyorsam yattım. Ama artık sol tarafa yatıyorum bebek büyüdüğü için doktorum özellikle sırt üstü yatmamı önermedi
gkbyza Valla sürekli topaç gibi dönüyorum garip bir şekilde sola yatttıgımda nefes alamadığım da oluyor sağda rahat ettiğim de. Rahatsız olana kadar dönmeye dewamke dkfkf
ikikedi-birbebek LamiyaMahmud 12+4 hala yüz üstü yatıyorum 😂 gittiği yere kadar böyle sonra bakicaz bakalım 😂