Evrimm10 öyle yapma bebek ölür yaşama durumu yok .bana ikili test yapıldı bana birşey çıkmadı hamd olsun gene sıvı alımı dedi görümcem doktor kadın doğum uzmanı sakın yapma .onu yapmak kürtaj gibi bebek ölür dedi 😔😔 renkli detaylı ultrason oldum bebeğim iyi sonuçta Allah veriyor onlara pek inanma piskolojini bozma bana da öyle baskı yaptılar piskolojimi bozdular anca 😭😭😭