Zeyho Kızlar selam 7-8 dakikada bir giren sancılarım oluyo geçen de olmuştu ama bu seferki giderek agrı dozu artıyo gibi.bu benim ikinci gebeligim ama inanılmaz gerildim.kendimi yapamayacak gibi hissediyorum agrı eşigim çok düşük.gelsin gelsin diyodum şuan inanılmaz korku ve gerilim bastı nolur dua edin 😭😭
Gny18 Zeyho korkma canım rabbim bir avazda kucağına almayı nasip etsin. Kendini kasma sancılarını güzel karşıla duş al nefes Egzersizi yap sakin olmaya çalış sancıların dinlenince geçmiyorsa doktora git hemen.
TinyBabys Zeyho korkmayın, Allah’ın izniyle hemencecik doğar. İkinciler daha kolay diyor herkes. Sıcak bi duş alın. Ve bol bol dua edin. Dualarım sizinle hayırlısıyla bir avazda kucağınıza alın, aminn. ☺️
Zeyho Soruyorumm ya korku bastı ne biliyim unutmuşum dogum sancısını😢 geçen nst çekildiginde sancı hissediyorduö bi baktım ekrana 40 gösteriyo Allahım o zaman daha çok gözüm korktu 120lere çıkınca nası dayancam diye
Zeyho suscarparimm ya ben de oturdugum yerden atıp tutuyodum of gelsin artık falan diye demin şiddetlenince agrılar panikten eşime yalvarmaya başladım dogurmayalım bunu diye manyak mısın diyo ama harbiden çok pis korku bastı yaa😔
Zeyho Elif_3434 dua ediyorum kimseye de haber veremedim çevrem benden de panik diye.ama cidden insan unutuyormuş o anları yüzüme tokat gibi çarptı şimdi 🥲
Nazli18 Zeyho ay bende doğsun artık diye ağlamıştım doktorum da doğuma almıştı suni sancı ile sancıdan sonra da vazgeçtim doğurmıcam çıkarın sancıyı eve gidicem diye ağlamıştım bu defada 🙈
Zeyho suscarparimm evet ama dün randevum vardı bi açıklık vs yoktu sancı da az görünüyor dedi yag ve duş karışımı verdi gelmesini tetiklemek için.henüz onları da kullanmamıştım
Zeyho suscarparimm dakikada bi azalma olmuyo ama agrı şiddeti artıyo gitmek istiyorum ama geri gönderirler bu süre ile diye çekiniyorum
Zeyho Gny18 her sancı çıktıgında dogru nefes al diyoruö kendi kendime hepsinde de nefesimi tutup dişimi sıkıyorum kontrol gidiyo🫣
Zeyho TinyBabys amin allah razı olsun inşallah hepimiz kolayca dogururuz.dediginiz gibi bi duş almakta fayda var
Zeyho suscarparimm aynen dogru bi duş alayım elimden geldigince evde çekeyim.cidden insan panik halinde mantıgını yitiriyor
suscarparimm Zeyho Duş değilde ılık suyun içine oturun yada eşiniz ılık suyun altında belinize aşşağı doğru masaj yapsın