Ayselll Merhaba arkadaşlar yarın kontrolümüz var tam 11 haftalık oluyoruz 👼🏻 doktor cinsiyet hakkında bir tahminde bulunur mu? Bu haftada öğrenen oldu mu cinsiyetini?🤗
Hhhzzzlll3545 Ayselll ben 12. Haftada dr gittigimde daha cok erken demisti 20 ekimde randevum var o zaman cinsiyer soylicem dedii bazi dr soyluyor amaaa hepsi cok dogru olmuyo 15 16.haftada degisiyor 🤗
Necla06 Ayselll erkenden öğrenip ayrıntılıda aaaa yanılmış doktorunuz 😐 denilmesine üzülmeyecekseniz sorabilirsiniz uygun pozisyondaysa bebeğiniz ve doktorunuz çok güvenilirse öğrenen var 12. Haftalarda ☺️
Enguzelmucizem Bende şuracikta bekliyim 😊kontrolümüz yarin 🐣11+3 olduk inşallah tahminde bulunur 🤲🤗🐣🐣🐣
Byy34 Ayselll ben 8 haftalıkken gittiğim de yapısından kesin değil ama erkek olabilir demişti . 20. Haftamda da detaylı ultrason da öğrendim erkek olacağını 🤗
BusraBaturu Ayselll evet bi tahmini oluyor benim doktorumun olmustu kimseye söyleme erken ama benim tahminim var demişti bi oğlusum var diye ısrar ettim söyledi kız dedi suan 30. Haftadayız kızımı bekliyorum 😊