NurperiDemirci Rnaslh 35+2 yim, haftaya kontrolüm var henüz doktorum gün vermedi, inşallah haftaya verir artık, sabırsızlanıyorum bende 😔
Edabykl Rnaslh 35+5 olduk yani tam gunumu alamadim ama büyük ihtimal 26-27 Eylül’de aliriz sezeryana dedi
gigi Mnvrrrrr Mnvrrrrr 36 haftalık olmuyor mu çok yazık edersiniz keyfi sebepten ise. Doktorunuzu sorgulayın bence.
sunandfun7 Rnaslh neden erken haftaya tarih almak istiyorsunuz bilmediğim için soruyorum 35. Hafta prematüre olarka geçmiyor mu :/
Rnaslh sunandfun7 normalde perşembe giidicektim ama doktorum izinli olduğu için gidemedim gün vericekti , bende sabırsızlanıyorum oyuzden benimle aynı haftası olanları ve tarihlerini merak ettiğim için sormak istedim yoksa erken almasını tabi ki istemem ☺️