Sancı nst çıkar canım ulturasonda çıkmaz geçen hafta kontorl yaptı doktor nst ye baglanacaksin artık her geldiğinde dedi bende muayeneden sonra gittim 10 dk filan çektiler bayağı Sancı çıktı Allah allah hissettiğin bi ağrın var mi dedi yooo dedim Sancin var dedi yani nstden önce muayenede görmesi lazım bu durumda senin dediğin gibiyse bence başka biseyden o çıkarımda bulunmuş kasılma filan görmüştür ne bileyim ulturasonda o dediğin çok zor ki ben şuan 38 haftaligim yani