Sevvvv41 Kızlar merhaba 33 haftlık hmileyim doktor yatışımı yaptı şeker takibi için bebek önden gidiyormuş başına böyle gelen var mı kaç gün kalırım hastanede
Gulcann_ Sevvvv41 bende 32+6 benimde suyum sınırın bı tık üzerinde şekerim de normal çıkmıştı ama bana yatış faln demedi karbonhidrattan tatlıdan uzak dur dedi sadece
Aybukemom Sevvvv41 bnmde 2 hafta önden gidiyor hem boyu hem kilosu , ne alaka yatırmış , acaba suyun falan mı azaldı