ilosmoms Aslimsii07 biz doğumdan itibaren mustela kullandık yine de konak oldu aynı şekilde gorumcemin bebeğinde de oldu
ilosmoms Aslimsii07 görümcem öyle yaptı ben tesadüfen totosunda sivilceler çıktığı için cildiyeye götürmüştüm doktor ilaç yazdı yazdığım bir kremi kafasına da sürebilirsiniz konağı geçer dedi geçti canım
ilosmoms Tlysrkan Canım şampuan bütçen hangisine yeterse onu kullan bence ama mustela yenidoğan losyon var çok iyi ben bebeğimi yazın 40 derece de doğurdum bir kere bile pişik olmadı pişik kreminden aynı etkiyi göremedim malesef o yüzden şuan pişik olunca pişik kremini değil losyonunu kullanıyorum ve bayada gidiyor
Nurr26 Rahiki mahtum diye bi sayfa var instagramda doğal, temiz ve helal içerikli ürünleri var bi incelemenizi tavsiye ederim ben bütün bebek bakım ürünlerini ve göğüs ucu için kremimi ordan aldım
Pelinakcn Tlysrkan bübchen aldım ama rossmann da satılan babydream in içeriği çok iyiymiş mühendisin oğlu hesabında görmüştüm sanırım
Tlysrkan Evet bende mustelanın iyi olduğunu araştırdm fakat bebek beğenmezse bi üst seviyesi olmadığı için orta kalitede bişey almayı hedefliyorum memnun kalmazsak o zaman mustela geçerim diye düşünüyorum
SinemUnalOzturk Instagram’da prema ve onun anneligi diye bir sayfa var. gerçekten organik olan ürünleri paylaşıyor. E bebek en son bebek şampuanı losyon vs ciksrdi üzerinde organik yazıyor beyaz bir kutu onu incelemiş ve slinabilr olduğunu söylemişti uygundu ben onları aldm