Plates topunda zıpla dedi doktor dün başladım bende ama zıpladım diye mi ise mi yaradı bilmiyorum popom ve kasiklarimda ağrı var 2 gündür kasiklarim fena ağrıyor adet ağrısı gibi sizce benimki başlamış olabilir mi yani hiç anlamıyorum ne olduğunu ilk hamilelik acı eşiğinde yüksek görünüyor dedi doktor ağrı çok mu az mi asla ayırt edemiyorum🤦♀️