Arkadaşlar bende mantar ve enfeksiyon çıktı doktor bu fitili verdi ama yüz yüze değil mesaj attı ben bunu ne kadar geriye itmem gerek riskli bir gebeliğim vardı korkuyorum çok geriye itmeye sizler nasıl kullandınız işaret parmağım kadar ittirsem çok mu olur direk vajina içine mi yerleştirsem