SeherMercimek Hanımlar 37 haftalığız belim kalçam ağrıyor bugun. Karnımdada bebiş kasılıyor falan. Birde iç çamaşırım sürekli ıslanıyor 15 dk bi iç çamaşırı değiştiriyorum. Acaba suyum mu sızıyor anlayamadım 😵💫
bahar-1903 SeherMercimek 15 dk bi iç çamaşırı değistiriyorsan suyun sızıntı şeklinde geliyordur simdi hastaneye git istersen sabah a kadar suyun iyice azalmasin doğumun zorlaşır.
Oznurozdemir SeherMercimek arkadaşım da öyleydi habire külodum ıslanıyor diyordu kız doktoru da inanmıyordu idrar kaçırıyorsundur vs diye. 37+0 da suyu bitmişti acil sezeryan oldu meğer sızıntı şeklinde suyu gidiyormuş hep. Sizde geciktirmeden doktora gidin
evrenveannesi SeherMercimek ben 37haftalıkken sezeryan oldum yani bebişiniz iyi olsunda erken degil bence
elifuslu1002 SeherMercimek normalde 35 haftadan sonra bebekler normal doğum kabul ediliyor ama genel olarak bakılınca 37 hafta tam ideal zaman yani prematüre değil
bahar-1903 SeherMercimek 36 hastalıktan sonrası normal erken değil, ben 35 de sezeryanla doğum yaptım 2 hafta önce
PapatiA Oznurozdemir 35+6 dayım yaklaşık 1haftadır bende akıntıyla beraber su gıbı gelıyo ama foşur foşur çok değil böyle su gelmez demi doktor kontrolüme daha 1haftadan fazla var
SeherMercimek Aslaninannesi01 gelip gelmediğinide anlamadımki hiç belim ağrıyor çamaşırımda hep bi ıslaklık.
Aslaninannesi01 SeherMercimek anlamadığımız için gitmeniz gerek zaten sızıntı şeklinde geliyor olabilir enfeksiyon kapma riski var beklemeden gidin muayene olun suyunuz değilse bile içiniz rahatlar
Selamcanim SeherMercimek Canım doktora gidip 15 dakikada bir iç çamaşırı değiştiriyorum. Çamaşırım sürekli ıslak sanırım suyum sızıntı şeklinde akıyor de. eğer ki öyle ise suyun kalmazsa bebeğe sıkıntı olmasın. Önlemini önceden almaya bak derim. Yine de sen bilirsin.
Bkmcnkr SeherMercimek doktorunuzun numarası yok mu ? Arayıp durumu izah edin zaten ne yapmanız gerektiğini o size söyler. Ama suyunuz geliyorsa su geldikten en geç 24 saat sonra doğumun gerçekleşmesi gerekir
Barlas_mom SeherMercimek 37+1 de benim de sızıntı şeklinde geldi hastaneye git hazırlanıp duşunu falan al panik olma sakinleş.
Barlas_mom SeherMercimek Ben muayeneye gitmiştim akşam suyum geliyor diye ultrasonla normal dedi doktor alttan bir baktı gelmeye devam ediyordu suyum 37+1 akşam 9 da sezeryan oldum 5 ay 20 gün oldu tabi. Sağ sağlim kucağına al inşallah sende
SeherMercimek Barlas_mom teşekkür ederim. İnş. Böyle bi duruö yoktur. 1 2 hafta daha beklese iyi olur.
Bkmcnkr SeherMercimek çalıştığı hastaneyi arayıp numarasını isteyin o zaman yada ulaşamıyorsanız en geç sabah hastaneye gidin. Doğumla ilgili birçok kitap okudum. Su geldikten sonra içerde su bittiği için değil ama su bitince içeri bakteri girebildiği için bebeğin hayati riski olabiliyor. Bence mutlaka siz yarın bi kontrole vs gidin
SeherMercimek Bkmcnkr yazdım mailden. Sanahı beklemem muhtemelen. Biraz durdu gibi sanki. Yok denecek kadar az. Yinede doktora gidicem ama. Çok teşekkür ederim bilgi için☺️ İyi oldu bunları bilmem.