Merhaba kızlar 28 haftalık gebeyim düzenli tahlillerim yapılıyor Bu ay sadece Demir eksikliği ve kreatin eksikliği çöktü ilk 3 ay sadece folik asit kullandım onun dışında güzel beslendim hiç vitamin almadım sizin kullandığınız tavsiyeniz var mı sizce şart mı