Bu ay ilk defa denedik 22-24 Ağustos arası programda hamile kalma yüksek diye gösteriyordu . Şu geçtiğimiz 2-3 gündür regl olacakmış gibi ara ara kasıklarıma keskin ağrılar giriyor . Regl tarihimi bekliyorum .öyle çok umutlu değilim üstüne düşmedim yani ondan 😅 hayırlısı