Nskyhn HaticeeKayaa Allahım bana da nasip etttt az kaldı inan geceleri üstümden tır geçiyor öyle bir bikmislik yorgunluk veriyor adama 😂
Nskyhn Kbrakrs benimde öyle 😂 o yüzden çatlağı pek takmıyorum kaşıntım gitsin yeter 😂 bugün ben de 35 oldum dogursam bitse hepsiiii
bdemircioglu Nskyhn ama yine de çatlayacağım aklıma gelmezdi 😅 neyse bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım da çatlaklar da onların güzel hatırası olarak kalsın.🥰
Nskyhn bdemircioglu ay benim ergenlikten kalma çatlaklarım var onun yerine bebiş çatlağıni tercih ederim inanki 😂😂😂
elifsahraa Rapunzelinanasi rica ederim doğumdan sonrada unutmayın yoksa benim gibi harita olursunuz 🤭🤭🤭
Efnanada Kasıntı için dolaba kremlerimi koyuyorum ayrı birseyin içerisnde de zeytinyağı kaşıntı başlayınca onları sürüyorum soğuk iyi geliyor dün gece yine uyuyamadım kaşıntıdan havluyu ıslatıp koydum o biraz ferahlatti sizede fikir olsun
Zeeynepp Nskyhn Bende de çokk zaman oluştu 35 haftalıkken falan evet kaşınıyor ilk güzel keselen yağ sür sonrasında geçecek ama kaşıma