Ysmncsr8 12+4günlük hamileyim hapşırıp öksürünce veya sırt üstü yattığımda içerde bazen kıpırtı hissediyorum.benim gibi hisseden var mı .bu his bebeğim mi acaba :) ?
Cansu355 Ysmncsr8 Valla ben daha hiç bisi hissedemiyorum 14+4 olduk hala kipirdi yok😔 sizin ilk hamilelik mi? İlk hamilelikler hareketleri 20.haftadan sonra hissediyormuş cok beklicem sanirim🤭
Aslimsii07 Ysmncsr8 Ayyyy❤️❤️ Ben geçen uyurken sabah tam genitalimin üstünde Mısır patlaması gibi şeyler hissettim hareket ettiğini anladım seğirme gibi o kadar güzel bi histi ki anlatamam ❤️ 13+4
Anonymousmom Ysmncsr8 O haftalarda bebek çok küçük hissetmeniz imkansız,bebeğiniz büyüyünce bebek hareketini hissettikçe anlarsınız
Bernnnaaaa Ysmncsr8 o haftalar da imkansız bağırsak hareketlerinizdir bana doktorum 20den sonra dedi öyle de oldu
Cansu355 Ysmncsr8 Hadi ya hissediyorsan ne guzel valla🥰 ben ara ara igne batmasi gibi bisey yaşiyorum
aslibek45 Ysmncsr8 15. Haftada hissettim. Gelişimimiz 1 hafta ileriydi, seyirme şeklinde çok küçüktü hareketleri o günden beri bir yerinde durmadı hala kıpır kıpır 24 olduk sanki çıkacak şimdiden 😄